nypiercad!

Eftersom domaren tvingade ut min piercing i Tragus igår fick jag inte i den själv och gick till piercaren idag, hade växt igen lite men en nål och lite trycka så gick den igenom igen, underbart att mitt hjärta är på plats igen, nu är det tungan nästa, ska bara övertala min underbara mamma, har ni några förslag på hur? Det är typ en dröm att få pierca sig där och det enda hon behöver göra är att godkänna, jag betalar allt själv... Förstår liksom inte problemet, hon behöver inte se den det är ju liksom min mun... JAG VILL !!!
nu ska jag sätta på mig bikinin och gå ut och sola med marika, sen träning med småflickorna och efter det spelarmöte, ha en trevlig kväll, det ska jag ha!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback