örebroooooooää

haha nu är jag hemma från en dag i örebro, steg upp ur sängen halv6 imorse och åkte, spelade två matcher, en oavgjord mot stockholm och en tokförlust mot linköping, GALET ont i min fot... fast jag inte spelade så mycket!

typ grinat halva dagen känns det som, så ont har jag, åkte iallafall med Milla, Mattias Eriksson och Maria Thuré hem och lyssnade igenom Fredriks helt kassa skivor, eller ja någon bra låt fanns det ju, typ Afroman-because I got high!
nu ligger jag i sängen men foten högt, ska väl packa upp väskan sen funderar jag starkt på att åka och leka lite i garaget, ska vänta till fröken Marika slutat jobba först och se om hon vill med. Tanka, byta olja, tvätta, putsa, ja ni vet lite småroliga grejer, få känna sig lite duktig och även få skita ner sig lite, thats me !
kyssen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback