pluppis... hah

så jävla sämst, ursäkta mitt språk men det är min blogg... 
attityd, inställning, talang, resultat allt kan ju fan ta sig någonstans, finns så mycket grejer som snurrar i mitt huvud som ska ändras och allt skulle bli så perfekt, men säger jag något blir ju alla sopor så jävla arga... Lär er spela innan ni spelar, orkar inte bry mig men ändå går all min energi åt till att försöka förstå, försöka ta reda på vad som händer... när jag gör något dåligt vill jag veta det, jag vill veta det i konstruktiv kritik inte nå ooh bättre kan du eller fel värderat, idag var du dålig, idag var du si, idag var du så... Men berätta förfan för mig då vad jag ska göra bättre, när jag värdera fel, vad ska jag göra? när jag inte vet vill jag veta för att kunna göra det... Och när jag själv hjälper folk och berättar exakt då blir dom fräsiga, sura eller tappar fokus, jag ger fan upp, jag ska LALLA fotboll i div 4, mina drömmar är att bli bra, att bli stor, att få lira högt upp men såna här dagar rasar hela fucking skiten ner. Jag kommer ingenvart om jag har såna dagar som idag.. Allt SUGER!

Efter 6 jävla minuter, då jag vart inne på plan i 5 kanske eftersom jag började på bänk, får jag gult kort, BRA START!
SÅ JÄVLA SÄMST, nu ska jag plugga, det sista plugget innan sommarlovet, underbart !

Fuck you o Hej då! haha






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback