så trött...

tagit massa kort idag men jag orkar verkligen inte ladda upp dom så jag tar det imorgon stället, har iallafall tränat och min rygg kommer nog aldrig bli bra så länge jag spelar fotboll på fucking naturgräs, så ojämt och hårt eller mjukt och nej usch räcker med några steg och det hugger så jag vill bara lägga mig ner och avlida, menmen jag kämpar på på träningarna, humöret är kanske inte på topp men vafan om lagkompisarna tuggar gräs gör väl inget?
nu ligger jag i sängen nyduschad och myser med alla kuddar och täcken jag har, inorgon har jag två lektionerm skönt sen blir de hem och städa mitt rum, jag måste göra något drastiskt för detta funkar inte, lika stökigt som det var för en vecka sen igen typ... illa !

nej nu sussa, pöss o godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback