skön dag

kom hem till stan igen vid 11 typ efter en natt i Gimo med snyggaste killen, som förövrigt klippt sig nu och är nästan ännu finare!

gick från Brillinge hem vilket tog typ 20 minuter, men med högsta volymen på ipoden så funkar även det. Skönt att lufta tankarna i ensamheten, böt om och tog mig ner till IP, käkade en hamburgare och kollade massa fotboll.. sen åkte jag till Maxi med mamma, köpte lite smink, två par skor, och sen lite smått o gott... Kollade på min brors match och nu ligger jag i soffan och har precis kollat på mitt djurgården, snart middag och sen får vi se vad kvällen erbjuder, det blir nog awesome och om inte annat blir det en mysig hemmakväll med film och taggning för match imorgon, jag ska fanemig näta, det är dax nu!!!
visar bilder på skorna senare, nu skriva ett brev om sommarjobb... haha






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback