solarium i mitt hjärta

det blev inget ut i parken o sola med marika nu på eftermiddagen, istället blev det sängen med lite dunka musik, och nu HATAR jag spotify för kan inte lyssna på mina favoritlåtar längre, redan lyssnat 5 ggr... Fett B!

drog iallafall sen ner på flickor 05/06s träning och träänade dom sen vidare på spelarmöte med god mat och ännu godare efterrätt, marängswiss, MMMmmm! 

tog sen cykeln hem och hämtade stålar och drog till solariumet med Emmis där det blev en hemsk 20 minutare, efter 4 minuter kollade jag på timern och trodde det gått minst 10, fan vad varmt det var, och ja visst det brukar vara varmt men nu var det outhärdligt, men jag lever och är brun nu såhär i efterhand.
nu ska jag sova, imorgon är det nationellt prov i engelska sen näthandelsprov sen hoppas jag att jag får tillbaka mitt matteprov, så godnatt människor !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback