spökhus !

Igårkväll tog vi en liten bilfärd eller ja liten o liten vet jag väl kanske inte men, några timmar i bild, men 9 km ut i skogen, verkligen rakt ut i skogen fanns detta spökhus, fick höra lite saker som hänt där när vi åkte ut men jag tycker ju sånt här är lite kul men väl där så var det lite scary faktiskt, vi hittade en gammal tidning från 1940 och ett gammalt brev till en Johan Vahlqvist som innehöll massa fakta om 1946 och tidigare års slaktningar av olika djur, usch men det var lite kul att se och uppleva, dock var det ju en bit till närmsta stora väg sen så på denna kringelkrokel grusväg fick jag massa konstiga syner, bara inbillning men ändå lite läskigt när det är så mörkt ute och man är ute i ingenstans..... här kommer lite bilder från huset, glöm inte att jag hade blixt, det var typ väldigt mörkt på riktigt... BUUUU!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback