färdigpackad och nypåfylld mobil!

nu har jag tränat, det blev en dubbelträning, tränade med Herrlaget och Emma direkt efter våran
så ett tretimmarspass, duktig som jag är och som verkligen behöver det när det väntas
4 pass i helgen + cup på tisdag när jag kommer hem.

Aja kul var det fast det inte gick så superbra någon av träningarna men är inte direkt i form,
inte tränat på en vecka eller två.

Käkat fläskpannkaka och packat klart, säkert glömt hälften så det är tur att man inte ska ut i öknen
utan till en storstad och kan handla det glömda. Tömde även kameran och satt allt på laddning,
fyllt på mobilen så inte Sverige glömmer bort mig, och det blev en dubbelpåfyllning så jag inte står utan
pengar där sen, räknade ut att jag kan skicka 225 sms nu, hoppas det räcker!

 

nu väntar några simpsons avsnitt, uppstigning 06.00 imorgon, pussen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback