hej, jag lever

har inte ritkigt haft motivation till att blogga, men det kanske är dags, jag känner ett behov av att skriva av mig massor men jag vill inte göra det så offentligt som på en blogg, jag har trots allt många läsare, menmen, jag får skriva lite här och lite på något hemligt ställe.

 

Barcelonavar iallafall okej, kunde vart my cketmycket bättre, men jag överlevde iallafall. Vart massa strul med nerresan men vi kom fram. Tränade lite där nere, kollade Barcamatch, handlade lite och åkte hem, skönt att det inte var en vecka. Då hade jag smällt av.

 

Nu har jag praktik och livet rullar på, inte utan att hinder dock men jag kommer över dom också, praktiken är skitrolig, är på Lindex och jag stortrivs, så 3 härliga veckor till sen är det jul och sen är det massa skoj, hela januari och sen får vi hoppas att även februari, mars och april går fort så jag slipper vara fucking 17 år, vem ska jag umgås med när alla går ut på helgerna?

Dock måste jag säga att min underbara pojkvän har vart jättegullig och inte gått ut på jättelänge, men han måste ju också få ha kul ibland och då är jag helt alone, buhu!

 

shit vad jag bara pratar om allt och ingenting, jag är helt uttråkad, mår inte hundra heller, men nyfärgat hår har jag iallafall, imorgon förhoppningsvis ny piercing också, måste sola, måste jobba, måste plugga, måste träna, massa måsten, jag orkar inte..

 

nu går jag och lägger mig, adjöken !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback