sen var det lördag

och jag och mamma tog en tripp till Gävle för shopping, fick med med typ 4 kassar hem, strumpbyxor, bh, nattlinne, anslagstavla, pennor, skrivböcker, hygiensaker, ja name it!

Mycket trvlig dag bara jag och världens bästa mamma, var hemma runt 15 och jag hoppade in i duschen för att fixa mig lite, det vankades fest på kvällen, Joakim kom och vi käkade tacos och sen drog vi till Gottsunda på avskedfest för en av J's kompisar, trevligt men jag kände inte en kotte och jag och min sociala sida gick inte ihop igår så det blir lite långtråkigt, men vi drog sen ner p åstan för att möta upp stålgänget och gick till plock, när vi suttit 5 minuter kom servitrisen fram och bad om leg men jag hade ingenting med mig, jo ett busskort, det hjälpte inte så vi gick till Pipes istället och hade trevligt hela kvällen, drog sen och käakde kebab och sen hem. hemma vid halv2 och då hopp i säng.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback