min helg har vart underbar!

fredag:
Jocke kom vid 6-tiden och det var nog det bästa på hela helgen kan jag börja med att säga, oj vad jag saknat honom, vi käkade middag och begav oss sen ner på stan för att gå på bio, paranormal activity 3, galet läskig film, tycker synd om jocke han lär fått blåmärken på armen så hårt som jag klämde, men rekomenderas starkt om man vill få upp pulsen lite.. Efter bion mötte vi upp Jim, Marcus och Malin och gick runt halva stan för att hitta en krog som inte hade en vakt, blev tillslut Pipes, satt där och hade trevligt och testade massa coola öler och shit fram till klocken ett då gick vi vidare till Plock för att avrunda kvällen där, tog bussen vid jvart i 2 hem, och det roliga är att alla 5 bor ju på samma ställe så det blev en gemensam busstur, trevligt! Och när vi kom hem blev det hopp i säng.
lördag:
vaknade upp bredvid finaste och gick sen upp och åt frukost, sen ner på stan för att ta tåget till vår huvudstad, stockholm. Gick runt och kollade lite kläder, hittade asfina saker till Jocke, en jacka, en halsduk, en tjocktröja, ett par byxor och en nice parfym, fram till 3-tiden då var det dags att säga hej till jockes pappa, helskön! Vi tog en fika fram till halv5 då begav vi oss ut för att handla lite till...  Jag hittade massa finfintså det jämnade ut sig med kassar mellan oss ändå. Sen drog vi till Tacobar men nej då skulle dom stänga precis, suck, det blev istället pizzahut, tack älskling!
sen tog vi 9tåget hem och när vi kom tillbaka till uppsala lämnade vi kassarna och drog sen till Marcus där även Malin och Jim befann sig, det blev kolla film, men jag somnade i Jockes knä direkt, så för mig blev det en sovstund bara.
Drog hem direkt när filmen var slut då hade även jocke suttit och sovit en kvart.. haha sen var det som ni förstår godnatt direkt när vi träffade sängen.
söndag:
klockorna ställdes ju om denna natt så vi fick sov en timme längre, vilket inte kändes när man vaknade dock, men upp klev vi och iväg för att kolla in Lager 157, och därifrån fick jag med mig ett trasigt bankkort, och en kasse med kläder värde 1000 spänn, oj Rebecca, spara pengarna förfan! Efter lite annat handlande på din sko och citygross blandannat var det hem och käka sen iväg på samling, finalen i upplandscupen spelades i Vallentuna 17.00 mellan Frösunda och Vaksala SK (mitt lag).
I bilen var jag skittrött och toknervös, väl framme vart det uppvärmning, fin arena, bra musik, sen vart det lineup, namnen lästes upp, man tog ett steg fram och vinkade, matchen blåste igång vi gjort ett mål, två, tre, fyra, fem, sex, och sen blev det halvlek, andra halvlek blåste igång, vi gjorde ett till mål, nervositeten försvann med tiden och efter 90 minuter blåste domaren av, GULD i upplandscupen, vinst 7-0, underbart bra brudar!!
fick ta emot fina guldplanketter, en buckla och sen spruta massa champange, och det roliga är att när vi kom till arenan såg vi att frösunda hade ställt upp champangeflaskor i deras omklädningsrum, hur tänkte dom? mohaha
Efter matchen vart det mcd för min del men pizza för resten av familjen och jag fick även en ytterligare natt med bästa, wonderfull!
helt klart bästa helgen på väldigt länge, jag älskar dig Joakim!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback