vad glad jag blev när jag läste!

vi träffades nästan varje dag från slutet av sommarlovet 08 till mitten av sommaren 09 alla stunder med dig var helt sjuka, på ett bra sätt. allt vi gjorde, det är ett minne för livet. jag hatar att det inte är som då, för jag mådde som bäst med dig i min närhet, jag ljuger inte. jag kunde verkligen vara mig själv med dig. du är helt underbar. jag saknar tiderna med dig, . utan dig är jag seriöst inte hel. du får mig alltid på bättre humör och jag älskar att vara med dig. alla stunder med dig är helt superduper bra, vi hittar alltid på knäppa olika saker. saknar varje sekund utan dig.. du förstår inte hur dåligt jag mådde när vi började bråka.
alla våra minnen tsm är helt oslagbara , du betyder allt för mig ! jag saknar dig verkligen, att kunna kalla dig bästavän , syster .. det gjorde mig stark , att alltid veta att du fanns där , gjorde mig ännu starkare .. vad hände mellan oss ? för varje sekund som går tänker jag kunde jag gjort annorlunda som kunnat gjort att vi va bästavänner än ?
förut kunde vi bråka men blev alltid sams , nu pratar vi knappt längre ”/ är det såhär det ska sluta mellan oss, att vi knappt ens är vänner längre ”/ önskar det kunde va som förut du och jag inget kunde komma emellan oss ..jag saknar verkligen dig och alla minnen ! glöm aldrig bort att jag älskar dig hjärtat ! du betyder massor för mig !♥






är ni fortfarande bra kompisar?

om ni inte är det saknar du henne? eller den tiden ni hade förut?

2011-10-19 » 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback