jobbjobbjobb

haha blivit mycket jobb denna vecka men om 15 minuter är det helg på riktigt, hade en astråkg fotbollsträning i skolan i morse men men, jag ledsnar bara på fotbollen när jag spelar i skolan men jag kan inget gör åt saken, jag ahr ju själv valt inriktningen och det är ju bara 1,5 år kvar.

efter jobbet vet jag inte vad jag ska göra, tror dock jag ska träffa maggiofolket, men får se, måste ju faktiskt städa mitt rum tyvärr.. ikväll blir det asgod mat hemma, trerätters, först någon advocadopaj med några kräftgrejer eller nått sånt, sen kött o potatiskroketter och sen efter det äppelpaj med vaniljsås, kan det bli en bättre fredag? svar: nej!

haha men jag uppdaterar med bilder och sånt när jag kommer hem, PEACE!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback