JUSTFAN !

jag fick ju spela med herrarnas b-lag i lördags, ute i herräng var vi och jag spelade 90 minuter, inte pjåkigt!

och det var lätt den roligaste match jag spelat i hela mitt liv, inte för att jag kunde sätta emot i närkamper men lite bra grejer fick jag gjort med tanke på min nervositiet också.
jag kom ut ur omklädningsrummet och det första jag hörde från motståndarna var typ; åå en tjej, haha ofta dom har så dåligt med folk, blabla, vi mosar henne, haha och massa sånt. Det gjorde ju inte saken bättre men efter matchen sen som vi då vann med 7-1 så satt jag och pratade med gubbarna i motståndarlaget medans killarna i mitt lag duschade, och dom frågade massa vart jag spelade etc och en av dom hade dömt en match jag spelade och han kände igen mig, cred där!!
helt klart en lyckad lördag som sen toppades med kräftskiva och "förkrök" hemma hos jocke, bilder därifrån kommer såfort pojken har skickat dom to me.
peace så länge!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback