prata inte med mig...

Så sjukt jävla piss fucked up less på att alltid vara yngst, i alla vänskapskretsar är jag alltid yngst... Ska börja umgås med småbarn. Typ brorsans vänner... Nej men helt allvarligt inte för att jag trodde att jag skulle komma in men att jag ens försöker kunde legat hemma och käkat mina chips under en varm filt hela kvällen istället för att nu sitta på en kall äcklig jävla buss påväg hem helt jävla nekad.... LACK prata iallafall lite med martin när jag gick till bussen och dom stod och elda och hade grillat korv, hur nice lät inte det likdom ? Snart hemma... Men lär ju sätta på högsta volym på mobilen för jocke kommer väl stupfull eftrer en trevlig kväll ute om ett par timmar, men jag ska inte klaga.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback