trött, förkyld, fryser, hungrig

fy17 vad kallt det var inatt, tur som jag har hade jag ju jocke bredvid och han är het som få...
vaknade upp imorse när pojken skulle till jobbet sen somnade jag om lite lätt tills det var dax att tvinga mig själv att krypa upp ur sängen. Fixade mig på 10 minuter och drog sen till bussen, nu sitter jag på samhällskunskap och pratar om sveriges budget och nu om hur banker betalar ut pengar eller något sånt... vill bara hem och duscha asvarmt eller krypa under alla miljoner täcken jag har och äta massa god mat, typ mcdonalds.
nej nu ska jag lyssna lite på grunden till banker och sen på rasten käka mcdonalds, kan inte bli bättre?

ikväll ska jag till kyrkan för en minnesmässa för Jouni, och träffa några underbart och galet saknade vänner!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback