kul för oss!

haha ja vi vann tydligen hela skiten, både fotboll & innebandyn, kul för oss men vilket jävla liv det kommer vara i skolan imorgon, menmen det visar väl att vi är bra på något iallafall. Go Thorén!
Idag har jag vart med joakim och sen vart en sväng på jobbet också för att hjälpa Kajsa som var på en arbetsintervju och ska på utbildning redan på tisdag så woho nu har jag en tjejkompis på kvällarna på jobbet, brukar ju vara jag och typ 10 killar men inte längre.
Sen lagade jag mat åt joakim och jim sen drog dom på träning och när som helst borde joakim komma tillbaka tycker jag, tärningen hans slutade för 40 minuter sen, tror jag iallafall.
aja blir väl tjocka oss som vanligt om joakim inte fortfarande ville baka, det lät så men får se, annars blir det film och sova typ.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback