måste fått i mig lyckopiller...

jag är jätteglad, jobbet går sämst eller inte sämst men inte bäst heller men jag sitter och är jättelycklig, helt utan orsak. Jag trivs så himla bra här på jobbet och jag älskar verkligen mina kollegor, speciellt I-M som jag fick smaka nötter av på lunchen och ja, jag mår bra helt enkelt. Om 30 minuter ska jag till fyrishov och göra simprovet och jag ser inte alls framemot det men det blir nog superbra ändå.
Ikväll kommer ju mina fina vännner och vi ska ha en superkväll, morgondagens planer kraschades nyss så får se vad jag gör. Jag är bara allmänt jättelycklig. Jag vill bara puss på min fina pojkvän som luktar som himmelriket och jag saknar honom massor. Min fina mamma som ställer upp och skjutsar och köper mat etc. Andreas som köpte fotbollsskor åt mig igår. Pappa som jag saknar massor som jag kanske träffar imorgon. Allt går bra nu!
Lycklig Rebecca!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback