godmorgon

kastar in ett snabbinlägg, har städat hela lägenheten nu så pojkarna har det någorlunda fint ikväll när dom skulle käka tacos och kolla fotboll här hemma, nu ska jag ta mig vidare till gränby och shoppa lite, 4ever alone, sen ska jag nog ta en snabbis förbi solariumet eller om jag kastar ut en filt och lägger mig och solar ute, är ju trots allt sol för en gångs skull, aja sen ska jag nog förbi mormor och kolla om jag får låna en virknål för nu jävlar ska d
det börja virkas, har ett par mallar som är målet, jag kan visa er senare. Kanske ska kasta i mig lite frulle/lunch innan jag drar också, det hade jag visst glömt. började städa direkt. See you later alligator!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback