helgens bravader

igår spelade jag match borta mot norrskedika, förlust 3-1 men jag gjorde mål, med foten tom, brukar alltid vara nickmål när jag får äran att kliva fram men inte denna gång, och jag är nöjd över lag med matchen, det var kul. tråkigt bara att äckelnorrskedika snackar så mycket, bättre och fokusera på fotbollen, jag kunde inte ens prata med mina medspelare utan att få en gliring av någon i det andra laget.
på kvällen tog jag och min pojke oss ner till klubbhuset och käkade god mat, speciellt tzatsikin som jag tog två fulla talltikar av och doppade baguett i, mums, men blev tidig hemgång och jag la över lite kontakter till nya telefonen och sen spelade vi kort med familjen innan det blev mysdax, och min dag tog slut på min underbara pojkväns bröst, vi vaknade inatt vid 5tiden båda två och var klarvakna, låg och pratade och mös lite och somnade sen om.
 
vaknade vid 10 imorse och gick upp och åt en god frukost med familjen,sen åkte jag mamma och bror till kista galleria och shoppade lite, det blev ett par jeans, ett par leggins, ett grönt nagellack, en skrivbok samt en ny kalender för 2013, tiden går så sjukt fort.
Kom lagom hem till att älskling spelade sin match, så har stått och kollat på fotboll, kom dock ett monsunregn när det var 30 minuter kvar så det var ju mindre mysigt men fick god mat och hoppade sen in i en varm dusch en timme när jag kom hem, och nu ligger jag med nymålade naglar i sängen och kollar på film, first daughter. asbra!
 
bilder kommer upp när jag bloggar via min mobil eller imrgon när jag laddar över dom i skolan, beror på hur vår nya svenskalärare är, haha gubbe ! men kan ju bli bra ändå, ska börja skriva på mitt projektarbete, försöka träffa syven och tänka ut en bra praktikplats också, sen måste jag ju plugga körkortet, skrivning om ett tag ju !
 
 
imorgon börjar min "tävling" med Mallan, vi ska vara nyttiga och vi har två såkallade fria dagar då det inte behöver vara lika mycket nyttighetstänkande men iaf, jag börjar morgondagen med att gå ut och springa med mamma 6.00 (om det inte rengar). sen ba kör vi, därför kommer jag lägga ut lite måltider och träning under kategorin: tävling med mallan, så det är inget ni behöver läsa om ni inte är intresserade, självklart får ni om ni vill !
 
 
nej nu ska jag fortsätta kolla filmen, reklamen är slut, godnatt alla !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback