nu avslutar vi snart dagen

Vart en skön dag, åkte upp till mamma, och höll henne sällskap sen åkte vi och skulle köpa en videokamera för mitt projektarbete men det blev en ny telefon istället, en Sony xperia u, spännande, den ligger nu på laddning hemma. Tog tåget höll jag på att skriva, bussen till Joakims familj och käkade en underbar middag med en ännu bättre efterrätt, vi som bara skulle vara hemma  och kolla film idag men icke, det blev utgång, Kalmar nation och inträdet var dyrare än både en cider och en öl tillsammans, dansat omkring där med massa tokstollar till klockan 1 när dom stängde då blev kg avlämpad på busshållplstsen och nu sitter jag på bussen påväg hem, trevlig kväll Mendez får räcka där, har match imorgon och så har jag ont i magen och i halsen, ingen bra kombo + att jag vill hem och leka med min nya telefon, men på det igen ba imorgonkväll!!
Så nu kliver jg snart av bussen och säger nu godnatt, bjuder på en bild som älsklingen la upp på fb för en stund sen också som en fin gonattbild







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback