den finaste

hur visar jag min kärkek, hur gör man för att va nära, jag har tänkt, verkligen tänkt, någonting har hänt,
jag har aldrig känt så tydligt vad jag vill.
men det är nånting som stör mig, det sett du berör mig, du är en man.
tänk om jag tar sats, rusar in, tar plats, säger hör på mig, jag behöver dig,
jag har aldrig känt såhär. vad betyder det, e det inte ganska fånigt, att jag ska vara i denna sitsen,
jag är hon som alltid var så cool så sval.
jag har aldrig känt såhär, vad betyder det,
jag glömmer både rum och tid, du ligger här bredvid och jag känner hur du andas,
jag kryper tätt intill lycklig för att du finns till. 
du är den vackraste jag mött, inte tuff o kall o hård som andra som andra, du har väckt
upp det jag trott var dött, och när du har mig, när jag tar dig, min hungriga kropp frid. bortom ll rum och tid, då är du den finaste jag mött
 
man måste förvekliga sig själv och sitt liv, .






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback