ojoj nöff

typ, inte skrivit på alldeles för länge men denna gång förlåter jag mig själv, aldrig haft så stressigt som jag har nu.
helgen som var blev det inte mycket sömn, snarare utgång, film, mys, jobb, och ännu mera jobb, började i söndagskväll mina nattpass på posten, så har jobbat 20-03 varje natt sen dess, sen också jobbat på inter sport måndag-onsdag 10-19, nu är jag i skolan, sen blir ddet till att köpa lite julkappar och biobiljetter till på lördag, sen iväg och jobba natt igen, imorgon är det inter sport 10-19 som gäller sen jobb posten 20-04, kul!
 
nu har jag historia och vi pratar om reformationen och jag kan typ allt, känns bra, jag lägger in bilder och sånt i helgen om  jag överlever dit. ni får ha överseende lovar att det är värt att kika in här i helgen igen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback