on the rode again

tja bloggen, hihi nej men nu är jag tillbaka, kan ju börja med att säga att ett av mina nyårslöften kommer vara att ta hand om er läsare på ett bättre sätt, jag har ju trots allt över 100 stycken dagligen..
 
tänkte dra ett par olika inlägg om mitt liv semaste veckan, har aldrig stressat så mycket i mitt liv men samtidigt har jag hunnit med så sjukt mycket.
 
kan ju börja med det som har tagit upp mest av min tid, nämligen jobb, från förra fredagen till onsdagen hade jag sovit 21 timmar!! aaa, jobb på inter sport 10-19 och sen direkt till posten 20-ca03, så har mitt liv sett ut sen i söndags.
 
men jag har haft mycket trevligt, inter sport trivs jag som fisken i vattnet och har även blivit uppsatt på schema så det är nog bland det bästa med detta år, helbra!

posten var tungt under nätterna men jag hade sällskap av en gammal vän, vi gick på scouterna tillsammans och har inte träffats på år och dar, men vi klickade direkt vilket var suveränt annars hade jag lätt sjukanmält mig, du fick mig att orka emilia, och hade träningsvärk varenda morgon för vårt flum och skratt hela nätterna, blev även en och annan kaffe, drive in på max /mcd samt tårta som avsutning, mums! Helt klart värt en hektisk vecka!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback