värme + sol = min passion

jag sitte och kollar på utlandsresor, visst jag ska till spanien om några veckor och sen både till italien och frankrike i sommar men jag vill ännu mer, jag vill åka med min bror på höstlovet, jag småkikar på egypten, turkiet, rhodos, bara han och jag för att sola och bada. Skulle vara hur mysigt som helst, ska bara ha pengar till det och sen även mammas godkänande, där tror jag dock det största problemet är tyvärr... Menmen får se om vi hittar någon drömresa, nu ska jag slänga på en filmrulle och kasta mig i säng, daten med marika styrde vi om för stackarn inventerade på jobbet mellan 05.45-20.10 igår så hon får faktisktv vara trött och Joakim kom på att han hade andra planer så där kraschade allt, ha en trevlig kväll, själv ska jag försöka iaf.
säg till om ni vill hitta på något, typ gymma? boxas? shoppa?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback