lång dag

klockan ringde imorse 07.30 för att jag skulle skriva ett prov men när jag sitter i skolan och ska börja skriva får jag fel prov, kul!
men jag gjorde en anna sak för ett annat ämne och fick slutbetyg MVG! nöjd tjej.
Sen har jag bara shoppat med mammsen hela långa dagen och oj tror det vart 6 kassar med hem, jag visar bilder imorgon för har inte riktigt hunnit idag.
Var nyss och bowlade och käkade kina/sushibuffé med joakim och hans familj, underbart och jättemysigt.
nu är det hopp i säng om jag kan slita mig från GU, för klockan står på 06.00 imorgon för cup hela långa dagen ute på Väddö, sen avslutas kvällen med fest hos Kajsa, dunder!
tjingtjong och godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback