tack för mig

nu säger jag godnatt efter en helt lyckad dag, alla punkter har gått fint och jag är nöjd med resultatet. Har gått i skolan, vart på ett möte, tränat lite fotboll, haft ett till litet minimöte, duschat och bara tagit det lugnt, självkalrt har jag även packat för imorgon bär det upp till Hälsingland för liteutbildning, spännande. Dock är det en bussfärd som jag inte ser fram emot, dom senaste två helgerna har jag åkt 94 mil och nu den här helgen blir det 48 mil till, bläää!
Men iallafall det kommer bli skoj där uppe, saknar dock pojken min redan, han är verkligen mitt allt och jag räknar ner till på söndag när jag får träffa honom igen, tihi!
nej nu är det godnatt, jag far inte fören vid 14 imorgon så jag hinner skriva lite mera, ska nog försöka hinna sola imorgon också, får se om jag lyckas.
Mamma gjorden snygg fläta på mig efter duschen också, en riktig boxningsfläta så det passar ju mig som boxas.
Kyss och godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback