lovat min älskling

jag har ju faktiskt lovat min pojkvän att jag ska börja blogga igen, jag kan ju säga att mitt liv har rett upp sig och allt går som på räls igen och allt det tack vare mina fina vänner och min familj. Jag spelar i Vaksala div4 och jag har ett nytt jobb kanske 2 och kanske 3 får se. Jag har sommarlov i praktiken och jag är fortfarande jättekär.
klickade alldeles nyss hem lite kläder, ouups!

och nu ska jag hoppa i säng, helt själv tyvärr men det är tidig uppstigning imorgon och jobba lite på krusenbergs herrgård precis som idag. Riktigt fint ställe, och ni ska se sviten, ojoj 3000 per person och per natt, jag lovar att jag ska bjuda min man när jag gift mig på en helg där, så sjukt fint!

nej som sagt, bädda upp och hopp i säng.
lite bilder på vad jag köpt







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback