Hej Rebecca heter jag

Va ju ett tag sen, finna det någon som stått ut och väntat på detta efterlängtade inlägg ?

Kan ju ta allt lite kortfattat vad som hänt i mitt liv, jag låg magsjuk hela förra helgen och var även helt veck i måndags, i tisdags praktiserade jag och jobbade och igår praktiserade jag och jobbade hann även trycka in ett naprapatbesök där emellan, idag är set praktik som börjar om 10 minuter och sen iväg på fotbollsträning sen håller jag även alla tummar jag har på att min pojkvän kommer till mig ikväll eftersom han sen åker till Spanien och jag inte får träffa honom fören tidigast nästa torsdag...

Själv åker jag på kryssning imorgon, kommer nog bli riktigt dunderkul, och dit följer självklart kameran med så jag ska visa er lite bilder sen.

Sitter om ni undrar just nu på ett café och kollar på alla negerbollar och semlor och drömmer mig bort tills jag måste springa och praktisera. Muuums!

Btw så fick jag en väldigt god frukost med älskling imorse, rostade mackor, oboy och yoghurt, och ja jag fick upp honom för att äta med mig, hihi . Han är också på tal om inget klippt av sig allt hår, jag personligen HATAR snagg men låt gå, men fan han om han rakar av sig skägget då, just bu ser han ut som en liten blandning mellan militär och någon som sitter på kåken, haha tur att han är så snäll annars skulle man ju bli rädd för honom. Nej nu ska jag kila och se vad mina uppgifter för denna dag blir, jag gissar på larma, galga och hänga ut...


Pussen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback