Jaja

Jag är så sjukt besviken på en viss person men jag har förstått att livet inte går som på räls.
Glömde igår i min frustration och berätta att halkan var bland det roligaste jag gjort! Fick sladda och slira och burna. Själv blev man ju driftdrottning, haha!

Fick även sitta i en krockstol och testa krocka, vilket var skitläskigt, samt sitta i en bil som välte runt på taket och oj vad kul det var, skrattade så jag grinade men tårarna rann ju åt fel håll eftersom jag var uppochnervänd hahaha, nästan så jag skulle kunna betala 3000 till för att få göra om det!

Nu sitter jag och dricker te och snart ska jag iväg och lämna min dator på lagning, jävla cpskit, allt skolarbete, borta, fan fan fan !

Sen är det att jobba ett kortispass, ikväll är det match, spännande värre!

Ha en bra dag alla







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback