Ojoj nejnej aja menmen

Orsaken till mitt dåliga bloggande är att min dator som jag skrev förra veckan craschade. Jag har gjort allti min makt för att försöka rädda skolarbeten etc o hårddisken men det gick inte. Så nu måste jag börja om, pust!
Datorn är på lagning och åter om 2-3 veckor så får bli mobilinlägg och några sporadiska blogginlägg via andras datorer. Hänt mycket senaste veckan, klarat teoriprovet för körkortet, hurra!, har myst masa med pojke min, tränat fotboll med killar, fikat med min fina vän Jeanette. Och idag var jag hos pappa och åt middag, faktiskt precis hemkommen, vi satt och kollade igenom gamla bilder, tänkte visa några i ett bildinlägg men vågar inte visa allt, får se vad som km publiceras. Men god mat, trevligt sällskap, mycket pysslande, ett armband och två pärlplattor blev det för min del. Nu dax att sova imorgon ska jag köpa soffa!
Btw så har jag och älskling fått en ny lägenhet men mer om det imorgon !

Godnatt







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback