Vet

Vet att bloggningen inre vart på topp senaste dygnet, igår praktiserade jag sen åkte jag hem och diskade, dammsög, torka golven och inväntade älsklingen som jobbade över. Vi åkte och handlade lite och sen åkte vi till hans mamma och åt mat.
Sen åkte vi hem och kollade film.

Idag har jag jobbat och sen böt jag till vinterdäck på min pärla. Vi tog oss sen en liten åktur ut mot almunge och sen hem, ätit en god middag här hemma (hemma som hos mamma)
Kollat på en bra film med familjen och nu ligger jag i min säng och kollar på boxning. Älsklingen jobbar så sover själv inatt. Känns tomt men lite skönt är det och jag vet att han tycker det också.

Saknar min dator som bara den, hoppas verkligen jag kan få den i mitten på bästa vecka, vill fixa designen här på bloggen och göra massa skolarbeten.

Imorgon är det jobb som gäller, sen får vi se vad som händer, måste träna!!!

På måndag ska jag träffa min fina lilla vän Emmy också, vi ska iväg på äventyr, mys!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback