hejhopp

idag har jag myst med älsklingen hela morgonen, ätit en god frukost och bara tagit det lugnt, tills mamma kom och körde ner mig till skolan för studentmössprovning, nu är en sån beställd också, iiie, spännande !
visar en bild på den senare.
 
Sen åkte jag på massa ärenden med mammsen, vi har vart till ikea där det blev nya kuddar samt lite smått o gott för min del, sen vidare till cubus där jag köpte två sporttoppar, en gul och en cerise, finfint!

nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och sen är det plocka upp lite i mitt rum och bara mysa hela kvällen, inatt kommer också älsklingen till mig efter han jobbat klart och imorgon är det jobb på scehmat sen utgång med en fin vän, får se om vi blir flera, antagligen ! 
 





» Jossa

Vi kommer ha de snyggaste mössorna, för min ser nämligen likadan ut ;) <3

Svar: Haha, snygga mössor till snygga brudar, hade inte räknat med annat ;) <3
Rebecca Wisselgren

2012-10-30 » 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback