seg ledig dag

har inte gjort mycket idag, tog en promenad på 20 minuter, sen åkte jag hem och har fixat lite småsaker här på bloggen, håller dock fortfarande på med designen...
 
Ska snart göra lite grejer på projektaretet. Sen fixa lite på portfolion som ska göras på information och layout-kursen. Kanske träna lite också om tiden räcker till, annars kör jag bara lite styrka innan jag går och lägger mig.
 
En anisktsmask och en hårinpackning hade ju inte suttit fel heller... Aja får se hur det går med mina planer, älsklingen jobbar iallafall ikväll så inget mys blir det iaf, men jag måste se sverigematchen också så en liten paus i planeringen får det bli..
 
Btw, jag har fått ett jättesug på KÖTT, finns det någon som känt lika någon gång eller hört om varför, jag har försökt googla men hittade inget alls om det.
Igår åt vi våfflor men jag var tvungen att steka köttbullar också för jag fick ett sånt sug, samma idag, var jättesugen på en kycklingsallad eller kycklinglår men hittade inget så fick bli lite fläskfilégryta istället. Skitläskigt !
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback