religion, kristendomen

hejhopp, fått lite liv i mig efter min lilla sjuka period nu i ett par dagar, inte för att jag är frisk nu men bättre iallafall, sitter på religionen och pratar om kristendomen, och jag skulle kunna stå där framme och säga samma sak så jag struntar i att anteckna och skrive lite här istället.
 
ikväll blir det middag på edsbacka krog, och sen sverige-argentina, självklart tar jag med systemkameran så ni får ta del av zlatan och messi.
 
imorgon åker jag till prag och myser med mamma, kommer bli en grym helg, och självklart följer även kameran med dit, så jag lovar att ni också ska få se lite av prag.
 
nu ska jag kanske lyssna lite ändå, så jag kan rätta herr Roger om han säger fel.
 
skriver senare.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback