då är du den finaste jag mött

skön dag helt enkelt, drog gymmet 40 min och åt sen en så sjukt god middag, tror jag måste sätta den på top 5 listan över mina favoriter.
 
har suttit och shoppat loss lite på internet, eller nästan iaf, har inte klickat hem det än, eftersom jag inte få lönen fören på fredag, buu bli fredag bara, finns så mycket jag vill göra då men måste ändå spara det vet jag, men ska iallafall fixa gymkort med laget, fixa naglarna, betala studentmössan, sen blir det ganska mycket utgångar närmsta tiden, lördag, onsdag, lördag, sen helgen efter det åker jag till prag med mamma ju så kommer gå åt massor!
 
pengarna lär springa iväg ändå, utan att jag anstränger mig!
 
nej kanske ta en kopp te innan jag ska ut i kylan igen, burr, är sjukt sugen på att hoppa i ett bad istället...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback