mitt nyår

vart het kaos med helt underbart!
började hemma hos nathalie med mina bästa vänner för en god trerätters, champange och mycket skratt, sen begav vi oss till gränby till ett killgäng som mest körde beerpong och klunkade öl, haha vi låg i sängen typ 7 pers och vid 23.40 fick jag ett ryck och ville verkligen in till stan till tolvlsaget, jag fick tag på en taxi som hämtade upp mig 5 minuter senare och jag klev av på stan precis när klockan slog 2013, tog mig till baren baren där det var 20årsgräns men jag log lite åt vakten och fick gå in, trevligt!
 
Blev lite dans, lite shot och massa prat fram till klockan 3, då begav vi oss för att käka kebab och efter det började flk droppa av, jag och emilia och 2 tjejer till hamnade hemma hos Norén i gränby tillsammans med Raffe och blev inte särskillt långvariga där tyckte jag men klockan var närmare halv6 när jag klev innanför dörren, då låg jag och pratade i telefon med en god gammal vän, vilket var väldigt trevligt att höra hans röst. och sen blev det ytterligare ett samtal och somna det gjorde jag strax efter 8. 
 
mycket bra nyår, inga störra förväntingar så blev positivt överaskad.
igår klev jag inte upp ur sängen fören vid 15-16, tog en dusch sen ner på stan och kollade på bio, mammas pojkar, med viktor, åberg, emilia och johan, mycket trevligt. sen blev det filmkväll. 
 
idag kom jag hem strax efter 14, har sen dess käkat, pluggat, duschat, kollat film och sovit massor, jag är helt slut!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback