Morsning

Nu sitter jag i skolan efter att ha vart på teater eller snarare en trollkarlsföreställning. Sjukligt häftigt var det måste jag säga!
Nu är det historia med snack om socialliberalismen. Ikväll är det träning och sen tro det eller ej men ska jag försöka fixa bloggen lite. Imorgon är det jobb 10-20, sen träffa Joakim tror jag. Sagt så iallafall, men man vet ju aldrig när det gäller pojkar över lag.

Slutar om 30 minuter och nästa vecka är det bara 2 skoldagar för sen är det Tjeckien som gäller!
Sen en vecka, lov, praktik 5 veckor, lov, två veckor skola, Berlin sen var det typ studenten, ojoj !

Haha nä nu ska jag inte fresta er mer, snart slut på skoldagen, längtar!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback