nyårslöften !!

jag har lovat mig själv lite saker inför detta nya år, kan ju dela med mig av en del men vissa saker kommer bara jag att veta..
 
till att börja med ska jag bli mycket bättre på att blogga, det har jag sagt länge men jag har ingen anledning till att inte blogga så varför ska det vara så svårt, jag lovar fler inlägg!
 
sen ska jag öven börja träna ordentligt, jag har ett gym på gården men ändå så kastar jag mig hellre i soffan, jag vet hur jag vill se ut i sommar och det ska jag fanemig klara också, fotboll, gym och boxning, allt börjar på måndag!
 
sen det som jag ska följa mest av allt är att man lever bara en gång, kom igen !!
 
sen finns det ett par saker till men som sagt, dom håller jag hemliga ett tag till iallafall,
god fortsättning på er alla !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback