time after time

ligger här i min soffa, nyduschad efter ett hyffsat hårt fotbollspass, med innehållande teknik och fys. 
nöjd över min dag, har hunnit med sjukt mycket, vart förbi skolan, träffat mamma för en lunch, planerat framtiden (plugg) med Ida, fikat och snackat skit med min fina vän Cornelia och sist men inte minst tränat fotboll.
 
imorgon är det en lååång dag, först friskolekampen, fyrishov 8-17 för självklart kommer mitt älskade Thorén att ta hem allt även i år. sen fixa bilen hos pappa vid 18 och sen måste jag även hinna med att träna.
 
jag har legat och tänkt på en del och längtar som bara den efter min lön på fredag, har så himla mycket som ska göras såfort jag fått lite pengar, typ fixa naglarna och lite annat smått och gott.
 
på fredag ska även min fina vän josefina troligtvis hjälpa mig med håret, får se hur det blir med det, vi båda är nämligen mycket upptagna kvinnor. men annars har jag andra planer så går ingen nöd på mig. 
 
börjar längta lite efter v.6 och prag faktiskt,börjar kännas att det är mer på riktigt. snart så!
 
nu ska jag iallafall hoppa i säng och kolla vem som smsspammar mig, hmm kan det vara viktor, haha troligtvis!
 
uppdaterar mer imorgon från läktaren, gooo Thorén!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback